Welkom

Onze missie

“Go back to basics. Less is more. Slow is the new fast. Give yourself permission to relax. Follow your intuition. Get back in contact with your nature. Feel yourself at home.”

Al deze quotes passen bij ons. Met zowel onze Yin als Yang Yogastijlen & -activiteiten willen we inspiratie doorgeven, een zaadje planten & een steuntje in de rug bieden aan iedereen die zich wil openstellen voor meer balans in zijn/haar leven. Zowel op fysiek als mentaal, emotioneel & energetisch vlak ondersteunen we je graag in je proces naar de beste versie van jezelf.

Kom proeven van onze lessen, workshops, trainingen, online lessen, weekends & retreats en voel je telkens opnieuw van harte welkom. Of het nu je eerste stappen zijn op het pad naar persoonlijke groei of je duizendste stappen, het maakt niet uit. Wij brengen graag mensen samen. We zien je graag verschijnen, horen graag je vragen, lezen graag je verhaal & voelen graag je aanwezigheid.

Namasté,

Karen Vanlangendonck & the Prana Yoga Family

 

Safety first: nieuwe richtlijnen voor onze Studio sinds 11 juni 2020

  1. Reserveer je les via onze website. Klik op deze link
  2. Als je ziek bent blijf je thuis
  3. Was je handen thuis, ontsmet bij het toekomen je handen in onze hal
  4. Max 2 personen in de hal, de rest wacht buiten
  5. Draag je mondmasker bij het binnenkomen, zet het pas af op de mat
  6. Begroet elkaar met het Namasté gebaar, dit is de meest veilige & respectvolle manier van groeten
  7. Kom maximum 15 minuten voor de les toe, minimum 5 minuten voor de les
  8. Kom pas binnen als de vorige groep buiten is, de onthaalyogi geeft een seintje wanneer het zover is
  9. Wandel binnen links van de tafel, doe je schoenen uit en zet je spullen weg, meld je ondertussen aan bij het onthaal, wandel rond de tafel recht de zaal in zonder te treuzelen. Betalen kan cash (er staat handgel) of met de Payconic App (installeer deze thuis).
  10. 10.Raak zo weinig mogelijk dingen aan
  11. Zorg dat je thuis al omgekleed bent. Kleed je in laagjes, wij laten zoveel mogelijk het raam openstaan voor verluchting.
  12. Beperk zoveel mogelijk het toiletgebruik
  13. Kies een gemarkeerde plaats in de zaal
  14. Breng je eigen yogaprops mee of neem de props uit de kast (ontsmet je handen daar opnieuw), kijk welke props voor jouw les bestemd zijn. Leg bij voorkeur een grote handdoek over onze bolster. Breng sowieso je eigen yogamat mee, die lenen we niet meer uit. Alle yogaprops zijn bij ons te koop.
  15. Breng je eigen drankfles mee, er wordt momenteel geen thee en water geschonken door ons
  16. Tijdens de les hoef je geen mondmasker te dragen (tenzij je dit zelf wil), de lesgever doet dit ook af eens de les begint. Wij als teacher begeleiden je zoals altijd met woorden in de poses, voorlopig raken we niemand aan en komen we je dus ook niet assisteren in de houding.
  17. Ons keukentje is gesloten, neem je afval mee naar huis
  18. Zet je mondmasker na de les meteen weer op
  19. Gebruik je gezond verstand bij het terugleggen van de props en bij het verlaten van de zaal. Laat ruimte voor elkaar.
  20. Wil je graag een babbeltje doen met enkele mede-yogi’s? Super, bijpraten is belangrijk en kan zo’n deugd doen. Doe dit een eindje verderop buiten na de les, gebruik je gezond verstand hier ook qua afstand en wel of geen mondmasker. Hou de voordeur vrij voor de andere mensen die buitenkomen of binnenwandelen. Hou ook rekening met de stilte voor de deur als er een nieuwe les begint.

NA 3 MAANDEN SLUITING ZIJN WIJ ZO BLIJ OM JULLIE TERUG TE VERWELKOMEN!!! GENIETEN MAAR ;-).